2019. március 5., kedd

Vedd el a férjet! - 2. fejezet

Melegnek lenni szívás


- Kyungsoo-ah! Nem akarok menni - nyavalyogtam, és érett felnőtthöz méltón még a pulton is végignyúltam. 
- Szedd össze magad Byun, és emeld fel a segged, vagy elkésel. 
- Miért mentem én ebbe bele? Az a pokoli nőszemély lyukat beszélt az agyamba. Komolyan! Addig mondta és mondta és mondta és...
- Mondta? - vonta fel gúnyosan a szemöldökét, mire hisztisen csaptam egyet. 
- De tényleg! Mire feleszméltem már angyali mosollyal távozott, hogy akkor, holnap tízkor. Nem voltam erre felkészülve. Egy hisztis menyasszony után meg pláne nem. Mindig elfelejtem, hogy a nők milyen ravasz álszent teremtmények. 
- Jól van már, elég lesz, vagy elkésel.
- Megérdemelné!
- Nem azt mondtad, hogy elfoglalt? És déltől neked is dolgod van itt velem. Na ha onnan elkésel, én foglak lenyakazni!
- Megyek már...

***

Úgy tűnt az a két adag kávé is kevés volt a reggelemhez, ami lecsúszott egy óra alatt, de időm többre nem volt. Szóval már csak Kyungsoo sütijébe reménykedtem, hogy arra a másfél órára, amit a Park nőszemélyre hajlandó vagyok szánni, elég energiát nyerhetek. 
Bár normális esetben én is a főbejáratot használtam az irodához, ma inkább mégis hátul mentem be. Kellett még egy pár perc, hogy mindenre felkészüljek. Vagyis inkább kitöröljem a csipát a szememből és az ingemet is megfelelően gomboljam be. Fárasztó volt ez az időszak, mindig csak jöttek és jöttek és jöttek, ráadásul mindenki elhitte, hogy az övé a legfontosabb és legkülönlegesebb. Oké, lehet nekik az volt, de nekem lassan az összes összefolyt. Voltak különleges megbízások, és olyan is, ami a maga egyszerűségével ragadta meg a figyelmemet, de lassan egyre homályosodtak a képek. Annyi volt már, hogy a különlegesség a ködbe veszett. 

***

- Mondd! - szóltam bele telefonomba, miközben átfésültem a hajam.
- Miért mentél el ilyen korán? Azt hittem reggel még lesz idők egymásra. 
- Ne haragudj, tegnap becsúszott egy új pár, akikkel foglalkoznom kell. Igazából már velük kéne beszélgetnem...
- Nem visz rá a lélek mi?
- Nem tudom, miről beszélsz - adtam a tudatlant, majd késznek nyilvánítottam magam. Ennél jobb formába sose leszek. - Mennem kell Jongin, este gyere át, bepótoljuk a kimaradt dolgokat, mit szólsz? - vigyorogtam a telefonba, és asztalomhoz lépve bekapcsoltam a gépet. 
- Vacsi? 
- Nem kell, tíz körül érek haza, Ha Mongot levinnéd, azért hálás lennék!
- A pasid vagyok nem a kutyaszittered! 
- Én is szeretlek - nyomtam ki a telefont, és kicsörögtem Seohyunnak, hogy tudja, itt vagyok. Rá egy percre pedig már a pokoli nőszemély állt az ajtóban egy óriással. 
Elképedve mértem végig a magas alakot, lehetett vagy egy kilencven, szemei vidáman csillogtak és... egyáltalán nem volt leendő férj kisugárzása. Fura egy páros voltak. Kész átverés.
- Noona ülj le, ne erőltesd meg magad! - parancsolt rá rögtön a nőre és az egyik székre tessékelte. 
- Ne legyél már ilyen, nincs semmi bajom, amúgy is... Üdvözlöm Mr. Byun - hajolt meg, mire rendeztem vonásaim és intettem, hogy üljenek le.
- Park Chanyeol vagyok - mutatkozott be a colos, én pedig ismét rájöttem, hogy meleg pasinak lenni szívás, ha az összes ilyen alak hetero.

Mert Park Chanyeol rohadt helyes volt. Nem volt elég a magassága, a kisugárzása is egy pillanat alatt megbolondított. Ha egy bárban lettünk volna, biztos mellé ültem volna, ha más nem egy kis beszélgetésre. Halványék inge tökéletes állt neki, ahogy a farmer is, amiben volt időm végigmérni az alakját. Milyen kár, hogy az ügyfelem...
- Szóval... - kezdtem bele, de Yoora máris közbevágott.
- Nem lenne baj, ha tegeződnénk, tudom udvariatlanság ezt felhozni, de sokkal kényelmesebb lenne.
- Ön az idősebb, ha önnek nem probléma...
- Akkor Baekhyun? - mosolygott rám.
- Rendben. Vágjunk bele, két hónap nagyon kevés idő - dőltem előre és az alapmappát becsúsztattam az asztalra. - Ebben benne van minden fontos információ, és segít letisztázni az alapokat. Néhány dologban jobb már most dönteni.
- Kezdjük. Elég határozottnak vagyunk már most - bólintott Yoora, én pedig kissé megkönnyebbültem. Lehet rövid időm lesz mindent összehozni, de talán nem kell minden aprósággal szenvednem.
- Mik a biztos pontok? - vettem magam elé jegyzetfüzetem és írásra készen néztem fel rájuk.
- A vendégek száma nagyjából kétszáz fő lesz, és két esküvőt szeretnénk. Egy csendesebb templomit itt Szöulban, az egyik külvárosi templomban és utána, ugyanazon a városrészen van egy gyönyörű épület a Mingou ház. Ott szeretnénk a polgári esküvőt, és a lagzit.
- A Mingou ház nagyon kedvelt, nem csak esküvők, de egyéb rendezvények céljából is. Legjobb esetben is fél évvel előre kell foglalni - húztam el a szám.
- Ebben tudok segíteni, csak mondd, hogy Park esküvő és biztos találnak nekünk helyet.
- Rendben - firkantottam le, és onnantól kezdve egy órán át csak jegyzeteltem és ötleteltem mígnem Yoora az órájára pillantva el nem szörnyedt.
- Nekem mennem kell, de Chanyeol mindenben tud neked segíteni, tökéletesen tudja, mire van szükségünk. Ne haragudj Baekhyun, de egytől egy interjút kell forgatnom és mire kameraképes állapotot varázsolnak nekem, tudod, hogy van ez - csacsogott, én meg csak bólogattam.
Pár perces beszélgetés még, majd a nő sebtében távozott. Magas sarkúja kopogása egészen addig sértette a fülem, míg ki nem lépett az ajtón, majd hallottam, ahogy beindította a kocsit, a fejem pedig zsongott.

- Akkor...
- Baekhyun kérsz kávét? - nézett be Seohyun félbeszakítva, mire hálásan bólintottam. - És ön? - pillantott vendégemre, aki csak egy pohár vizet kért.
- Szóval, az alapok megvannak. A helyszín a megközelítő időpont, szóval térjünk át a... - fellapoztam a jegyzetet és megakadtam a dekorációnál. - Ide - böktem a füzetre. - Mik a terveitek?
- A templomba visszafogott dekoráció, pár virággal, a gratuláló üzeneteket a Mingou házba akarjuk küldetni. Az egyházi szertartás csak szűk családi körben lesz, a templom sem nagy így ott az egyszerűség a lényeg. Orgona, talán pár bazsarózsa, lila és fehér, némi rózsaszínnel. Noona ott a családra akar koncentrálni, és a család is inkább a polgári esküvőn akarja mutogatni magát.
- Értem. A házba is a fehér, lila, rózsaszín vagy ott más?
- Fehér piros. Noona imádja a rózsákat, főleg a vöröset, de a fehér is fontos számára. A Mingou ház nagyterme alapból halvány rózsaszínes így a fehér még inkább lesápasztja, de a piros feldobja.
Esküszöm, úgy beszél, mint egy buzi...  Látszatházasságot akarnak kötni, vagy mi? Ilyen hetero pasi tuti nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése