2016. július 5., kedd

Észveszejtő - 11. fejezet




Ferde szemmel méregettem a konyhába lebzselő párost, mert most aztán mégiscsak Taeminnek tudtam volna igazat adni... ezek ketten olyan közvetlenek voltak egymással, bár Luhan mindenkivel az volt, de mégiscsak volt itt egy-két furcsa mozzanat.
Például mindketten rám figyeltek az első pillanatokban a csók után egymás helyett. Luhan, bár nem nézett konkrétan rám, és nekem se ő volt a látóteremben, szinte felégetett a tekintetével, Chanyeolt pedig nem tudtam értelmezni, mintha nem akarta volna, hogy itt legyek... gyanúsak voltak. Aztán a magas felpattant és kiszedte Luhan kezéből a dolgokat, majd eloldalogtak a konyhába. Én pedig fél szemmel őket figyeltem, miközben a könyveim állapotát mértem fel.
- Baekhyun, kérsz kávét?
- Nem köszi. Szerintem megszáradtak a ruháim, ha nem gond bedobtam őket a szárítóba, aztán le is lépek.
- Elmész? – nézett rám meglepetten Chanyeol és felém lépdelt.
- Hát... – elakadtam, mert a nem akarok zavarni olyan elcseszett szöveg volt, azt pedig csak nem mondhattam, hogy harmadik keréknek akar lenni a franc. – Ő ja.
- Ő ja?
- Ha zavarlak, elmegyek – jelent meg Luhan is, és a helyzet komikusan átváltott valami tinidrámába. Sejthettem volna, hogy inkább hazáig kellett volna szarrá áznom, de nem. Nekem ilyen formám volt...
- Ne drámázzunk, nem zavarsz, csak a vihar elhalkult kicsit így – paff... kellemesen becsapott egy villám a közelbe és már jött is a dörgés. – Na jó talán okosabb lenne maradni – morogtam elégedetlenül.
- Szóval kérsz kávét? – tette fel a kérdést ismét Chanyeol.
- Igen. Sok tejjel és négy és fél kanál cukorral.
És megint eltűntek a fenébe. Tényleg haza kellett volna mennem, csesszem meg a nem létező eszem. Ellenben ha már itt ragadtam, legalább megfigyelhettem őket.
Bár nem sokkal ezelőtt egy szavát sem lettem volna képes elhinni Taeminnek – a durcázós Chanyeol elég meggyőző jelenség volt – most nem tudtam nem észrevenni az aprócska, néha nem is olyan láthatatlan jeleket. Ott volt a magas mosolya, meg a hanglejtése... Luhan pedig oké ő mindenkire csimpaszkodott, de Chanyeolra nagyon. Ráadásul itt volt egy csomó ruhája! Bár sosem hittem senkinek teljesen valaki mással kapcsolatban, itt azért kénytelen voltam elismerni, hogy volt igazság a dolgokban. De akkor...oké. Feltételeztem, hogy tetszem Chanyeolnak. De akkor miért viselkedett Luhannal olyan baromi félreérthetőn? Ha meg volt köztük valami, hogy jöttem én a képbe? Esetleg emiatt volt a hűséges kérdés? Felszedett engem és előttem, mellettem, közepettem kavart vele? Ez még egy aljas alaktól is túlzás lett volna... nem mintha most bármelyiküket be tudtam volna határolni.
- Tessék – adta oda Chanyeol a nagy bögre koffeint, mire elmosolyodtam. Hülye szokás volt, de aki kicsit is ismert tudta, hogy szeretek hatalmas tenyérbe simuló bögréből inni. Nem is emlékeztem, hogy elmondtam neki.
- Köszi – kortyoltam bele, aztán mikor felpillantottam egy puszi landolt a számon. – Mit csinálsz? – döbbentem meg.
- A félbeszakított csókért. Éreztem ám, hogy nem fagytál le csak tizedannyi időre. Mondtam én, hogy megszokod – vigyorgott.
- A franc se ért téged – motyogtam mikor megint elment a közelemből és inkább a kanapéra heveredem édes magányomban.
- Na és mizu? – jelent meg szinte rögtön Luhan, és tök lelkesen esett be mellém kissé meg is lökve. Nyoma sem volt a gyilkos méregetésnek, tök normálisnak tűnt. Hát őt se értettem. Nem értettem én már Chanyeol elbaszott világából semmit sem.

Miután enyhült az eső, szinte kimenekültem a lakásból és egyenesen metróra szálltam, majd Taemin felé vettem az irányt. A franc se értette a dolgot, de az a majd másfél óra velük alaposan leszívta az agyam.
- Szia – köszöntem Minhóra, ahogy ajtót nyitott. Szokásosan nem tűnt túl lelkesnek de arrébb lépett és beengedett. Barátja a nappaliban ült a földön egy romhalmaz kártyavár mellett. – Neked is szia.
- Na mizu apróság? Nyomoronc fejed van...
- Talán van igazság abban, amit Chanyeolékkal kapcsolatban mondtál.
- Na várjunk! Te tényleg kavarsz vele? – sokkolt le Minho mire felé fordultam. Nagyon nem volt ez jó jel számomra, ha már ő is ellenezte a dolgot. Az pedig már meg sem lepett, hogy tudott róla... Végül is Taemin a seggébe van nőve. Vagyis fordítva... Ah nem akartam én ilyeneken gondolkodni, a lényeg, hogy nem lepett meg informáltsága. - Azt hittem csak Min hülyít megint... de bakker! Jobb pasit nem találtál magadnak?
- Chanyeol jól néz ki nem?
- Ó de... de belül a velejéig romlott.
Örült a fejem. Ezek ketten az ő közegében mozogtak és egyáltalán nem voltak róla jó véleménnyel, ez pedig nem jelentett semmi jót. Talán félnem kellett volna? Végül alaposan kifaggattak a magassal való kapcsolatomról, tényleg minden ki kellett fecsegnem, mert Taemin addig nem nyugodott le. Ráadásul arra is kíváncsi volt, hogy én, mint nem meleg mit éreztem. De hát ugye az még mindig leginkább a semmi volt. Nem viseltek meg a csókok, de nem is hiányoztak, pont úgy, mint a többi, ami történt köztünk. Csak úgy voltak, és voltak, de mi sem történt volna a lelki világommal, ha nem lettek volna.
Ők pedig hülyének néztek. És az eső megint szakadni kezdett. Így náluk maradtam és iszogatni kezdtünk, teljesen elfeledkezve a többiekről, akik abban a hitben voltak, hogy én a könyvtárban tanulok lélekszakadva. Megesett az ilyesmi.
És mikor hajnaltájban hazamásztam nem lepett meg, hogy a cuccaim a kanapén hevertek, jelezve, hogy a szobám tiltott övezet. Elhatároztam, hogy valami csellel bosszút állok Hyungon, hogy kevesebbszer legyek száműzetésre ítélve... de legalább volt mivel takaróznom. Már ezt is meg kellett becsülnöm.

- Szép jó reggelt Baekhyunie – ordított a fülembe Kyungsoo, mire vaktában felé csaptam, és sikerült neki bemosnom. Szerencsétlenségére, nem vettem le a gyűrűt, ami ujjamon pihent így sikerült végigkarcolnom vele orrát. – Baszódj meg! Mi a francért alszol kint?
- Hyung kipaterolt...
- Nem is volt itt Eunji.
- Akkor megcsalta? – értetlenkedtem.
- Igen Baekhyun, ez pont a leglogikusabb és kézenfekvőbb megoldás, gratulálok... Ez a vendég ágynemű... kiraktuk tegnap szellőzni, mert túl sokat volt a szekrénybe és állott szaga lett.
- Ó... most, hogy így belegondolok az én huzataim puhábbak – ismertem el.
- Te vadbarom. Hol voltál éjszaka? Sehun még a könyvtárba is el akart menni érted. Mert minek neked a telefon ugyebár...
- Lemerültem és csak akkor vettem észre, amikor ránéztem, de akkor már egyedül voltam.
- Áldom az eszed, ami nem létezik – túrt hajamba, mire ismét nekiestem és kifulladásig csépeltük egymást.
- Látom teljes a család – lépett ki Hyung. Ők valahogy olyan frissnek és üdének tűntek. – Merre jártál?
- Információt gyűjtöttem a történetemhez.
- Nem elég annyi, ami a falat borítja?
- Messze nem... sok rendkívül érdekes dolog van a meleg kapcsolatokban – szarkazmusom fülsértő volt, mert kapásból faképnél hagytak. Pedig ez volt az igazság.
Este Minho is elég közvetlennek tűnt, és bár már hallottam a megismerkedésük és kapcsolatuk kezdetének történetét, mégiscsak érdekes volt két szemszögből megtapasztalni. Teljesen más dolgokat tartottak fontosnak, míg Taemin tisztán emlékezett az időre, a napszakra, a külsőségekre, addig Minhonak olyan dolgok maradtak meg, mint a másik mosolya, vagy reakciója valamire. Ez volt az első csókjuknál is. Minho egy szót sem ejtett a helyszínről, sokkal inkább a reakcióikról mesélt, hogy hogyan érintette meg, meddig nézett a szemébe, mit érzett. Emiatt pedig rohadt szimpatikussá vált a szememben.
Kíváncsi voltam vajon ha Chanyeol kapná mondjuk kérdésnek az első csókunkat, mit válaszolt volna. Biztos voltam benne, hogy valamikor megkérdezem.

RealPcy
Nincs kedved találkozni?

BBhyun
Fáradt vagyok.

RealPcy
Beülhetnénk moziba, ott alhatsz.

Bbhyun
Annak mi értelme? ><” ki fizet azért, hogy bealudjon ez filmen?

RealPcy
Én fizetnék...

Bbhyun
Jó találkozzunk, de nem mozizunk, majd összeszedem magam, és akkor nem alszom el.

RealPcy
Váó, a végén még elhiszem magamról, hogy van meggyőzőképességem.

Bbhyun
Vigyázz túlnő az egód... pedig az nehéz lenne :P Nálunk egy óra múlva? Aztán ellébecolunk valahova.

RealPcy
Vagy átjöhetnél...

Bbhyun
… vagy elmehetnénk valamerre.

RealPcy
Hát jó.

Bbhyun
Várlak ;)

Akaratlanul voltam vele picit ellenséges, de a smilekkal elvettem az élét valamennyire, ráadásul semmi kedvem nem volt felmenni hozzá, túlságosan bennem volt még a Luhanos dolog, ahhoz, hogy jól tudjam érezni magam abban a lakásban. Meg aztán végre jó idő volt, bár kicsit saras, de a levegő úgy sem ártott volna.
Lezuhanyoztam, bár ma már kipancsoltam magam egyszer a kádba és elkészülgettem. Tök nyugi volt, mert egyedül voltam Hyung randizgatott, Sehun valakikkel tanult, Kyungsoo meg dolgozott, így megszállta a lakást a béke. Ritka pillanatok egyikeként bömböltethettem azt a zenét, amit én szerettem, és senki nem szólt be, hogy minek ordít a nappaliba, miközben én ott sem voltam. Ezért nem is volt kedvem annyira találkozni Chanyeollal, mert végre egyedül lehettem volna egy kicsit, ami jó lett volna. Összegezni, rendezgetni végiggondolni mindent, ezeket csak egyedül lehetett, de hát ha jött a Füles akkor jött, lemondani már nem mondhattam le, bármennyire nem volt kedvem hozzá.

- Szia – mosolyogtam rá, mikor felengedtem, de le is konyult a szám széle. - Mondd, hogy nem esik – meredtem rá könyörögve.
- Szeretnél hazugságot hallani?
- Nem hiszem el... pedig ki akartam menni a parkba. Ez akkora szívás – nyavalyogtam miközben beengedtem.
- Van itthon valaki?
- Nincs, miénk a rémrom – pillantottam körbe, mert épp tényleg rumli uralkodott mindenhol.
- Az jó – mosolygott elégedetten, majd hozzám is hajolt és rögtön vadul csókolt.
Ismét ismeretlen vizekre eveztünk, mert idáig mindig gyengéden becézgetve kezdte a csókot, és sosem vadult be, ám most szinte falta ajkaimat. Sokkal több időre volt szükségem, ahhoz hogy felengedjek és kissé szerencsétlenül csak hagytam, hogy felfaljon. Bal keze szinte rögtön pólóm alá tévedt, és bőrömet érintve húzott még közelebb magához. Nagyjából itt igyekeztem összekapni magam és reakciót mutatni, bár nem akart nagyon bejönni nekem ez a csók. Egyszerűen csak túl sok volt ahhoz, hogy ellenérzés nélkül maradjon meg bennem, ami hamarosan neki is feltűnt, mert visszavett magából és helyette arcomra nyomott ezernyi puszit. A szám szélére, végigcsókolta az arcélem, én meg csak hagytam magam, de nem tetszett. Bár még mindig jobb volt, mint a vadság, de most először éreztem azt, hogy nem akarom. Percekig hagytam szó nélkül garázdálkodni testemen, aztán kiélte magát, mert lassan elhúzódott tőlem.
- Olyan jó lenne ha ezeket a pillanatokat te is tudnád élvezni.
-Sajnálom... – magam sem tudtam igazán értelmezni a bocsánatkérésem, mert hát természetes volt, hogy nem élveztem. Talán másnál, egy kevésbé férfias srácnál el tudtam volna vonatkoztatni attól a ténytől, hogy fiú, de mellette ez lehetetlen volt. Azt hiszem hullámvölgybe kerültem, mert hirtelen minden érintés idegen lett, sőt zavaró, maga Chanyeol is valamiféle ellenszenvet keltett bennem, pedig nem tett semmi rosszat. – Kavartál már olyan sráccal, aki nem volt meleg?
- Csak veled, bár nem nevezném kavarásnak.
- Akkor mit mondanál erre? – céloztam magunkra.
- Nem tudom, de komolyabban veszem annál, semmint kavarásnak vegyem.
- Szerintem be kéne fejeznünk. Én nem fogok beléd szeretni, neked pedig ez az egész nem jó.
- Ne velem keress indokokat ha ki akarsz lépni. Én tisztán játszom.
- De neked ez most komolyabb, mint nekem valaha lesz! – vágtam a képébe az igazságot.
- Miért, nem tudnál szeretni? – nézett rám, én pedig megakadtam. Nem azért mert nem tudtam a választ, hanem mert annyira sebezhetőnek tűnt abban a pillanatban. Ha nem éreztem volna ezek előtt igaznak Taemin szavait, most a képébe röhögtem volna, mert ebből a Chanyeolból, aki itt állt előttem nem néztem volna ki semmi rosszat. Sőt. Mellette magamat tartottam az ördögnek...
- Nem.
Hát ennek örömére úgy gondoltam, nem egy vesztes ötlet ma is inni.

Több mint két tucat nem fogadott hívás, üzenetek tömkelege és egy kicsinálás ígéretével keltem reggel, de cseppet sem foglalkoztatott a dolog. Végignéztem a rumlis szobán és a telefonom fakó fényénél próbáltam fellelni a cuccaimat, hogy a közelben kereshessek magamnak egy kávézót, majd valamikor hazataláljak. Belőni sem tudtam merre lehetek, az is csak képekben ugrált elmémben, hogyan kerültem ide, de ez sem tudott izgatni.
Visszatérni egy már rég lezárt még csak kapcsolatnak sem mondható valamihez sosem volt jó ötlet, de ő és én... valahogy mindig egymásra találtunk. Naeun nem vágyott sosem többre annál, mint amit kapott tőlem, ami nem volt szép dolog, hisz nekem volt egy időszak, amikor fülig belé voltam esve, de abból nem kért. Ellenben a részeg éjszakákon, amik nem ígértek semmi komolyat mindennél jobban akart engem. Először undorodtam a dologtól, de a sokadik alkalommal, amikor csapdájába sétáltam az ártatlan mosolyának és kacér tekintetének túlléptem az érzéseimen és mire észrevehettem volna már kimondatlan megállapodás állt közöttünk. Nem beszélgettünk mély dolgokról, nem jártunk randizni, már csak a vonzódást sem éreztem iránta, mint egy lehetséges barátnő iránt, pusztán a vágy volt meg köztünk, de a parázst mindig ápoltuk akaratlanul is. És amikor szükségünk volt csak ennyire, akkor ott voltunk a másiknak. Még csak meg sem beszéltük, hogy találkozunk, basszus még a számát sem tudtam, mégis mindig megjelent. A puszta véletlen sodorta folyton az utamba, én pedig hittem a sorsban hát nem hagytam ki az alkalmakat.
- Ha elmész húzd be a függönyt – morogta a paplan alól, mire elvigyorodtam és csak azért sem tettem eleget kérésének távozásomkor.
A nappaliban észrevettem egy napszemüveget, ami elég uniszexnek tűnt ahhoz, hogy viseljem így elcsórtam, mert megölt volna a reggeli rikító napfény. Ám amikor kiléptem a panelből rájöttem felesleges volt ezen aggódni, mert szakadt az eső. Okosabb lett volna egy esernyőt elcsenni de már baszhattam a dolgot. Én voltam az idióta, aki zuhogó esőben napszemüvegben járta a környéket szarrá ázva pillanatok alatt.

És én voltam az az idióta is, aki rájött, hogy egy másodpercet sem élvezett az éjszakából, amiért régebben ölni tudott volna.  

8 megjegyzés:

  1. Többször kezdtem újra a véleményem, de egyszerűen nem tudok dűlőre jutni a vegyes érzelmeimmel, úgyhogy csak írni fogok, ami jön.

    Szóval, nekem vérzik a szívem Chanyeol miatt, és szerintem Byun egy seggfej:D Lassan beletörődöm ebbe az én-nem-érzek-semmit dologba, de akkor is furcsa, hogy ez tényleg így van. Már elmondtam neked, hogy miért gondolom így, de ebben a fejezetben legalább már haragot érzett, úgyhogy ez elég volt nekem, azt hiszem. Alakulóban van ez, és úgy gondolom, hogy azért érzett haragot, mert féltékeny volt. Persze ez csak egy női megérzés, meg a Baekyeol-lelkem beszél belőlem hahaha.

    Na, kiemelem a kedvenc karaktereimet, mert őket nem lehet szó nélkül hagyni.
    Az én kisfiam, Taemin megint bebizonyította, hogy neki minen jól áll. És valahogy ez a nyíltan melegség még egy pluszt dobott az egész jellemébe, amitől még inkább imádnivaló lett. És amúgy is a 2min a gyengepontom, úgyhogy örültem neki, amikor megjelentek. Minho-t nem ilyennek képzeltem el soha, mert ő egy angyal, de ez a szerep is illett rá, már csak a doramáiból kiindulva is. Úgyhogy nekem most ők az abszolút nyerők. VISZONT! Azt nem értem, hogy miért mondanak csori Chanyeolra ilyen rossz dolgokat. Biztosan van benne valami, de eddig semmi jelét nem mutatta eddig Chanyeol. Tényleg, a szemembe egy perverz angyalka, aki többet akar Baekhyuntól, de azért bizonyos keretek között. Tehát még nem mondom, hogy szerelmes, de irtóra vonzódik Byunhoz, azért ezt levágtam. És én imádom a karakterét, olyan kisfiús, mégis vagány, és férfias és király. Imádom, amikor ilyen karaktert kap. De Baekhyun... fhu, hát vele egyelőre gondjaim vannak, de remélhetőleg megváltozik a történet előrehaladtával. Most nagyon idegesítő, irritál minden Chanyeikhoz intézett szava. Mert ebben ő is nyakig benne van, ő is akarta, erre így viselkedik... Nem feltétlenül a semmit nem érzős dologra gondolok, de lehetne egy picit kedvesebb. Bár amíg Chanyeolt nem bántja, nekem mindegy:D Szeretnék több Jongdae-t kapni, mert ő eléggé keveset szerepelt eddig, és nekem olyan semmilyen karaktere van egyelőre. Ugyanez a helyzet a drága Jonginommal is, kéééérlek, legyen több szerepük. Légyszi. Na. Tényleg.

    Viszont Sehun és Baek barátsága nagyon tetszik. Olyan megmagyarázhatatlanul jó érzés az ő jeleneteiket olvasni, a kölcsönös bizalmat, meg hogy számíthatnak egymásra. Az volt a kedvencem, amikor Junmyeon megkérdezte, hogy mehet-e az a valaki, ők meg rexlefből rávágtak, hogy nem. Hát iádtam. Ó, és Junmyeon is nagyon szimpatikus, bár ő keveset volt benne.

    Ez az utolsó bekezdés... nem javított a helyzeten. Jó jó, ő heteró, meg ilyenek, de na. Mi volt ez:D
    Szóóval, Chanyeol király, Byun egy idegesítő idióta (ezt te írtad róla!), de vannak azért aranyos megnyilvánulásai. És várom a folytatást, és remélem, hogy jó lesz, mert ez túl szomorú a lelkemnek. Védd meg a Chanbaekért vérző szívemet, bízom benned!:D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :))
      Azt hiszem ez a legjobb, amit tehetsz szóval ne kímélj ;)

      Szegény kicsikém tudtam, hogy nem a szíved csücske, de... na jó tudtam és elfogadom, hogy nem szívleled >< De megnyugtatlak Chanyeol az én nézőpontom szerint nem szenvedi meg ezt a dolgot, azért olyan mélyen, és neki is lesznek még dolgai :). Ezzel a harag dologgal most bevallom, megfogtál, sőt elég alaposan el is gondolkodtam az utóbbi pár napban, hogy hogyan is fogok Byunból érzelmet kicsikarni. Lehet féltékeny volt, Isten a tanúm, hogy én sem tudom mit is érez, csak úgy jött.

      Csak miattad lett a 2min páros, még mindig nem ismerem őket de olyan kis édesek voltak képeken, hogy ilyen karakterekkel odáig vagyok értük. Hát nekem Minho olyan erős karakternek tűnt pár képen, így jött a személyisége, de ezek után lehet utána nézek milyen is igazából a srác ><. Nekem is ők a kedvenceim ^^" Baekyeol ide vagy oda, itt ugye nincsen is igazán. Majd lassan próbálom már megmutatni Chanyeol személyiségét, amiből kiderül, hogy miért is mondanak róla rossz dolgokat. Igazából Baekhyunnal számomra is pontosan olyan, ahogy írtad, bár még a perverzet is hanyagolnám, hisz tényleg rém édesen viselkedik Baekhyunnal. Örülök, hogy szereted a karakterét, legalább őt :D Baekhyun pedig... én őt is imádom de valljuk be, itt neki kell a karakterfejlődés, így nem is baj talán ha még nem lopta be magát a szívedbe, majd dolgozunk az ügyön, hogy megkedveld.
      Rendben, rendben kapnak szerepet ők is, bár annyi karakter van, hogy nehéz minden kedvencet igazán szerephez juttatni, meg aztán mindenki yaoira vár, én is azt írnék, ők meg sajnos nem melegek :/. ( El nem tudod képzelni, de biztosan mégis el tudod, hogy mennyi párost képes lennék beleírni csak egy picikét így meg egy picikét úgy...) Lesz több szerepük na. Tényleg :D.

      Örülök, hogy szereted őket együtt, olyan békés velük írni, még akkor is ha épp fújnak egymásra, de mindezek ellenére tényleg őket érzem a legerősebb kapcsolattal rendelkezőknek. Haha Eunjit egyikük sem szívleli túlságosan, mivel rá nem vonatkoznak a közösen hozott szabályok xD Junmyeon... hát ő szerintem nem is lesz sokat ><

      Ez az volt, hogy béna voltam és nem lett egyértelmű, hogy szakítottak, így Baekhyun a vártnál is nagyobb seggfej lett azt hiszem. Pedig én szerettem írni xD Baek egy nővel... ritka pillanatok egyike ><"
      Remélem Chanyeolról nem változik a véleményed, Baekről meg igen ( ilyet írtam? milyen gonosz vagyok xD) Igyekszem vele, és próbálok már baekyeolosodni is :D Próbálkozni fogok <3 Köszönöm szépen, hogy írtál ♥♥♥♥♥
      És bocsánat nagyon, hogy ilyen soká válaszoltam T.T

      Törlés
  2. Halihó! Már egy ideje írni akartam, de csak most szántam rá magam. xd Én egyszerűen imádom a történetet. Van egy hasonló elkezdett ficem bár az Kaisoo, és ott Kai az aki heteró, de a lényeg tényleg elég nehéz rávezetni egy full heteró srácot arra, hogy vonzódjon egy másik pasihoz. Tetszik, ahogy Baeki a határait feszegeti, és nagyon kíváncsi vagyok a nagy pillanatra mikor Byun rájön, hogy ő bizony vonzódik Chanyeolhoz. Hamar folytasd mert nagyon várom, hogy mi lesz a következőkbe. xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :))
      Örülök, hogy rávetted magad, nagyon jól esik, és bocsánat, hogy kicsit megkésve válaszolok ^^'
      Örülök, hogy megérted a helyzeted, és szerinted sem könnyű heteróból meleget csinálni, hisz az egész teljesen más. Hát arra én is kíváncsi vagyok bevallom, mert fogalmam sincs, hogyan vezethetném át őt a "másik" oldalra igazán. Igyekszem már a folytatással, és köszönöm, hogy írtál ^^

      Törlés
  3. Szia! :)

    Bocsánat, hogy csak most írok neked, de eddig nem igen volt sok időm a szociális kötelességeim kielégítésére - remélem azonban, legközelebb sikerül valamivel hamarabb érkeznem!

    Á... nem tudom, mit gondoljak a Chanyeol és Lu Han között lefolyó történésekről. Mi lehet ez? Elhiszem én, Baekhyun gondolatainak, a magasnak meg a másiknak is, ahogy magyarázzák, miről van itt tulajdonképpen igazán szó, azt azonban még mindig nem tudom biztosan, titkolnak-e valamit, létezik-e valami olyan, ami közöttük él csupán titokban... Lehetséges. Vagy mégsem? :D Inkább ne mondd el, derítsük ki!

    Chanyeolról nem igazán tudom, mit gondoljak. Én eddig végig kedveltem őt - talán csak az elején nem olyan nagyon -, a köré fölépülő pletykahalom azonban kezd eléggé túlnőni magán... ahhoz képest, Baekhyunnel eddig nagyon semmit sem csinált. Nem vagyok benne biztos, miféle... milyen rossz oldalra utalnak, mikor Chanyeolt feketítik, mindenesetre most még úgy vélekedem, csak nem lehet annyira rémes ez a titok, hisz nem próbálta senki sem nagyon megállítani Baekhyunt. Ha annyira nagyon rémes lenne, azért igyekeznének eltávolítani őt a másiktól, nem igaz?

    Szegény Baekhyun igazán ihatna kevésbé ilyen gyakran, nem fog jót tenni neki hosszútávon, úgy hiszem :D

    Nagyon jó volt megint újraolvasni véleményalkotáskor, köszönöm, hogy írod - remélem, hamarosan a következőt láthatom az oldaladon! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      Ugyan semmi gond, nyár van, van életed persze, hogy nem mindig érsz rá, amúgy is te vagy az egyik ember, akiről tudom, hogy számíthatok rá ^^
      És ránk jellemzően, bocsánat, hogy csak most válaszolok ^^"

      Örülök, hogy nem tiszta még a kép a köztük lévő kapcsolatról. Nem mondok el semmit, még a jővő zenéje, hogy pontosan mi is volt a múltjukban, ha volt :D Nem említenék én titkokat, csak épp még ki nem derült dolgokat talán. Megpróbálom izgalmassá tenni, hogy ne legyen minden olyan egyszerű ^^

      Nem is baj ez :)) Igen neked az elején nem volt szimpi de utána egyszerűen nem lehetett őt nem kedvelni tényleg cuki és édes srác Baekhyunnal. Lassan már kiderül majd, hogy mi igaz és mi nem ezekből a pletykákból. Hát ezzel, hogy eltávolítanék-e őket egymástól most elbizonytalanítottál, bele sem gondoltam, hogy Taemin vagy bárki bele merne-e szólni a kapcsolatukba.

      Ugyan fiatal kis egyetemista :D Valljuk be erre a korosztályra vagy az éjjel-nappal tanulok és stréber vagyok, vagy a buliból, buliba járok és részegen élek sablon húzható rá, szegény a másodikat kapta meg ><

      Rettenetesen sajnálom, hogy csak most válaszolok, akármilyen hihetetlen, már hosszú napok óta próbálom megírni, de mindig közbe esik valami, ha más nem az ágyikó ^^" Köszönöm szépen, hogy írtál, a folytatás... hát izé. Igyekszem vele :))

      Törlés