2016. február 2., kedd

A múlt képei, a jelen rémei? - 33. fejezet - Vége

Baekhyun

Taehyung lihegve huppant le mellém, és máris nekiállt az égetésemnek.
- Omma, Appa meg akar ölni!
– Fél perc sem kellett, hogy Daehyun vörös fejjel és gyilkos tekintettel berobbanjon, majd megragadja a nyakát.
- Nem gondolod, hogy kicsit kínos, amikor nekiállsz üvölteni az aulában, hogy Appa? Minek kellek, ha itt van Omma? – bökött felém.
- Igazad van... Az kínos, ha egy pasi, pasiként leappaz, de egy cseppet sem gáz, ha pasiként leommázol egy pasit – forgattam a szemem.
Valahogy a csoportban én lettem Taehyung anyja, és valamivel később apafiguraként felbukkant Daehyun, és valami olyasmit hallottam, hogy mi voltunk a Hyun família. Kicsit sem volt szánalmas, ráadásul akart a fene a figyelem középpontjába kerülni.
- Appa, ne veszekedj Ommával, ő mindig meghallgat és vesz nekem inni. Igazából csak inni vesz, de valljuk be, még mindig több mint a semmi. Na jó, kétszer vett nekem kávét, és abból az egyik csak amiatt, hogy...
- Fogd már be – hallgattatta el Jimin, és itt már sejtettem, hogy csak nagyobb káosz fog következni. - Lassan színt kellene vallanod nem hyung? – mosolygott rám, de nekem fogalma sem volt mit is követtem el. – Hát Chanyeol hyungnak.
Na itt elakadtam és megrémültem, mert nem létezett, hogy ők tudjanak Chanyeolról és rólam. Honnan tudtak volna? Sosem csináltunk nyilvánosan semmi olyat.
- Mizu? – lépett be Füles, és itt már éreztem a vesztemet.
- És ti mióta vagytok amúgy együtt? – folytatta Jimin. Néha tényleg nem tudta, mikor van az a pillanat, hogy befogja a büdös nagy száját!
- Micsoda?
- Hát te Hyung meg Baekhyun hyung. Mióta vagytok együtt? Elég régóta, hogy feldolgozd, hogy gyereke van?
Chanyeol döbbenten kapta rám a tekintetét, színtiszta zavar és rémület járta át, nekem pedig nem volt szívem felvilágosítani, hogy ez csak egy hülyeség.
- Bocs Yeol, még nem volt alkalmam bemutatni.
- Mi van?
- Akkor most már két apukám lesz? – szólt közbe vigyorogva Taehyung.
- Mi van? – kapkodta még mindig a fejét szerencsétlen Fülesem.
- Ő a gyerekem – mutattam idézőjeleket a gyerekemnél –, Ő meg az apja – böktem Daehyunra.
- Akkor te vagy az anyja? Miért te vagy az anyja? – értetlenkedett tovább.
- Miért, nem Hyung van alul? – szólalt meg Taehyung.
- Na húzzál a sarokba, és ne üsd bele a mocskos orrod a felnőttek dolgába! – ütöttem meg őt picit, mire vigyorogva, műkönnyekkel hagyott ott minket.
- Szóval ki van alul? – folytatta a témát Jimin.
- Te, hogy bírod őket? – nézett inkább rám Yeol. Mosolyogva vállat vontam.
- Egy órám se unalmas mellettük, elhiheted.

Morogva lökdösött a fürdőbe, miközben elkezdett megszabadítani rongyosra ázott ruháimtól. Mindig ezt csinálta. Halálra aggódta magát értem, pedig nem volt semmi bajom. Egy alapos fürdetésbe a tél közepén még senki nem halt bele, de ő szinte gyilkos tekintettel mentett ki a hó alól, és szidta le Sehunt meg Jongint.
- Nincs semmi bajom – vacogtam enyhén összekoccanó fogakkal.
- Indíts a zuhany alá – húzta le rólam a pulcsit, és már az övemmel bajlódott, miközben halkan morgott, amiért még a vékony fekete póló is vizesen simult rám. – Mit csinálsz? – nézett rám, mikor elkezdtem lehámozni róla a sálat.
- Zuhanyozz velem – pislogtam rá könyörgőn.
- Fel kellene melegedned... – tért ki. Engedelmesen léptem ki a farmeromból, és a zoknit lábammal hámoztam le magamról.
- Tudod, hogy veled melegszem fel a leggyorsabban – próbáltam elcsábítani, de nem akart engedni.
Éreztem az igazi ellenállást, így egy sóhaj után feladtam a dolgokat és szó nélkül vonultam el magányomba. A pólómtól és alsómtól saját magam szabadultam meg, és direkt nem néztem Chanyeolra, ahogy meglódult rám a kellemesen meleg víz.
- 37,8. Megmondtam – vette el a lázmérőt.
- Sajnálom...
- Az istenit Baek, nem akarom, hogy beteg legyél!
- Ha zavar, hogy szipogok, akkor felmegyek és...
- Kit érdekel, ha szipogsz? – pöckölte meg az orrom. – Az érdekel, hogy gyengébb az immunrendszered és sokkal könnyebben betegszel meg. Az orvos azt mondta, hogy veszélyes, ha megfázol.
- Vigyázni fogok – ígértem esetlenül, mire szorosan megölelt.

Halkan lopakodtam be a lakásba – de nem sikerült a tervem, mivel a két idióta a nappaliban romantikázott.
- Baek? – nézett Jongin ledermedt osonó alakomra meglepetten.
- Hali! – egyenesedtem fel, és zavartan túrtam tincseim közé.
- Visszafestetted feketére! – lelkesedett legjobb barátom, majd fel is pattant. Ennyit a meglepetésről...
- Ja. Chanyeol eléggé meggyőző tud lenni – húztam el a számat, ahogy végiggondoltam a stratégiáit. Valamiért mindenáron fekete hajjal akart maga mellett tudni, de csak miután visszafestettettem mondta el, mi baja volt szőke fürtjeimmel. Legszívesebben leütöttem volna, de most már mindegy volt. Az egyik indok az volt, hogy a fekete szexi. Ezzel még problémám sem volt. A másikkal viszont inkább csak ártott magának, semmint használt. Azt mondta, hogy átlagos. Azért akart feketén látni, hogy ne tűnjek ki a tömegből. De hát ki akar átlagos lenni?
- Na? – lépett be az említett az ajándékokkal, mire a másik kettőnek leesett a dolog. Jongin vigyorogva rohant hozzám és ölelgetett meg, majd mindenki meglepetésére Chanyeolt is körbeugrálta, és megszerezte kincseit. Érdektelenül nyomta Kyungsoo kezébe a két dobozt, amin az ő neve volt, majd lelkesen kezdte bontogatni sajátjait.
- Tényleg olyan, mint egy kisgyerek – jegyezte meg Chanyeol, miközben ujjai végigfutottak tincseim közt.
- Ő ettől tökéletes.
- Nem rossz, hogy nem itt laksz?
- Veled lenni jobb – vontam vállat. – Ez pedig örökre egy otthon, bármi történik.

Fájdalmas fintor szökött arcomra, ahogy még egyszer megnéztem magam a tükörbe. Túlzott jókedvemet, ami az elmúlt hónapokban jellemzett, egy pillanat alatt törte darabokra Zhang Yixing.
Vagyis inkább az apám. Vagy a hiánya.
- Indulnunk kell – ölelt át Chanyeol. Rajta is kiábrándítóan fekete öltöny volt, szemei aggódva vizslattak.
- Mindjárt, jó? – dőltem neki, és próbáltam lenyelni a könnyeimet.
Annyira nehéz volt.
Amikor elvitték vidékre, azt hittem, minden rendeződni fog, hogy leéli az életét békében, hogy nem okoz több fájdalmat. Őszintén akartam hinni, hogy majd lenyugszik és megbékél. Abban nem mertem hinni, hogy majd elfogad újra vagy beszél velem, de minden annyira jól alakult. Hyunggal havonta egyszer találkozott, és tisztult a tudata is. Mindenki azt mondta, javul az állapota. Én a közelébe sem mentem, mert tudtam, hogy gyűlöl, de az, amit most tett...
Chanyeol mondott valamit, de nem fogtam fel, csak érzékeltem, hogy eltűnik. Hallottam csukódni az ajtót, majd pár perc múlva újra nyílni és szinte rögtön Jongin ölelésében találtam magam.
- Nem muszáj elmennünk. Semmi okod nincs rá.
- Ő az apám volt – kapaszkodtam szorosan belé, miközben könnyeim végleg megindultak. – Tényleg ennyire rossz voltam, Jongin? Tényleg miattam kellett megölnie magát?
- Baek, állj le! Tudod, hogy...
- Komolyan gondolta – szakítottam félbe. – Itt kellene lenned Baekhyun, szembe kellene nézned a fegyver csövével, és nekem kellene meghúznom a ravaszt. Neked kellene meghalnod, nem pedig nekem. Gyűlöllek.
Éreztem Jonginban a feszültséget, ahogy akaratlanul mondtam ki a szavakat.
- Gyűlölöm őt Baekhyun, és most lehet, megutálsz, de egy cseppet sem bánom, hogy meghalt. Milyen ember mond ilyet a saját fiának?
- Hallottam a lövést. Sokkal ijesztőbb, mint a filmekben...

Valahogy minden homályosan maradt meg. Felfogtam, hol vagyunk, miért vagyunk ott, felismertem, mikor ki ért hozzám, de az egész annyira irreális volt. Ott volt a sír, a szertartás, az a maréknyi ember... Istenem, Kyungsoo még az apámat sem ismerte, mégis ott volt! Borzalmas volt látni azt a pár alakot, hisz rajtuk sem látszott a gyász. Ott volt Yixing, aki csak beszélni akart velünk a temetés után, Hyung, aki elveszetten álldogált mellettünk. Ugyan könnyek csillogtak a szemében, de nem apánk halálát siratta, hanem azt, amit még évekkel ezelőtt elvesztettünk.
Nem tartottunk tipikus megemlékezést, mert egyikünk sem akart ilyen formaságokat. Csak a tényleges temetést akartuk megtartani és minél hamarabb továbblépni.

- Félév – énekelte lelkesen Jongin, miközben nyakkendőjét igazgatta. – Soo, kelj már fel!
- Mintha az év elején másképp álltunk volna – jegyeztem meg gúnyos mosollyal.
Most Chanyeol pakolta ki a reggelit az asztalra – szerencsére semmit nem kellett rajta készítenie –, én kerestem Jonginnak ruhát, és rám várt a feladat, hogy emberi külsőt adjak neki.
- Na jó, én feladom. Chanyeol, te ismered, milyen totál másnaposan, kapard össze, könyörgöm – huppant le barátom a székbe, és bekapott egy falat húst. – Ti hol voltatok tegnap este?
- Volt jobb dolgunk is, mint nyilvánosan egymásra nyomulni – cukkoltam őt.
Kyungsoo a sikeres vizsgái miatt kellemesen leitta magát, és mint kiderült, ilyenkor cseppet sem érdekelte, ki látja őket vagy ki nem, a szórakozóhely közepén csábította el Jongint.
- Sosem volt még ilyen – motyogta vörös fejjel. – Le se lehetett állítani.
- Nem akarom tudni, mi lett a vége – röhögtem elégedetten.
- De most komolyan, ti hol voltatok Chanyeollal?
- Komolyan? – vihogtam még jobban. – Az az idióta leitta magát még délután, ami miatt már este rosszul volt, szóval tizenegy körül eljöttünk. Kellett két óra, mire hazavergődtünk, aztán egész éjszaka hányt, de reggelre már kutya baja volt. Eszméletlen cuki volt, ahogy nyavalygott, hogy milyen rosszul van.
- Gonosz vagy!
- Nem – ráztam a fejem. – Tényleg cuki volt. Ráadásul eldarálta az éjszaka alatt a kapcsolatunkat. Szerencse, hogy nem emlékszik rá, mert számára elég kínos dolgokat ecsetelt. De ezt nem mondom vissza neki, jobb, ha nem tudja.
Jongin csak kíváncsian fordult hátra pletykára éhesen, de az összes kis mocskos titkát megtartottam Chanyeolnak. Túl sok édes dolgot mondott ahhoz, hogy azt a néhány ciki emlékét kiadjam.

Kyungsoo gyilkosul méregette Sehunt, aki szart bele az egészbe, csak elégedetten vigyorgott.
- Gyerünk, Jongin! – szította a légkört. – Vagy vetkőzöl? – Legjobb barátom végignézett lassan már teljesen csupasz valóján, és görcsösen gondolkodott a kiúton. Vagy megcsókol, vagy meztelenre vetkőzik a többiek előtt. Végül kérlelőn nézett Luhanra, de a kínai srác egy percig sem sajnálta.
- De én nem akarom – nyafogta.
- Mi bajod van Baekhyunnal? – értetlenkedett még mindig a pösze. Szerintem ezerszeresen akart minden szívatást visszaadni. Én csak ültem, és vártam a végeredményt. Egy csók nem világvége. Jonginnal meg pláne nem. Chanyeol pedig, jelenleg akármilyen csúnyán méreget mindenkit, meg fog bocsátani.
- Csináljuk... – szólaltam meg pár perc hallgatás után, mire mindenki rám kapta a tekintetét. – Te – mutattam a féltékeny barát szerepében tündöklő Mókusképűre – ne féltékenykedj! Chanyeol, szeretlek. Ti pedig, mocskos dögök... most mit mondjak? Hamarabb ismertem Sehun száját, mint te, Luhan, szóval ne vigyorogj. – Az említett mosolya fakult, és bánatos kiskutyaszemekkel meredt előre, ahogy eszébe jutott minden régről. – Essünk túl rajta – nyomtam fel magam álló helyzetbe.
- Várj! – kiáltott rémülten Jongin. – Beszélnünk kell. Mert ez... izé... – El akart húzni, de Sehun nem engedett el minket. – Baek... mi már csókolóztunk egyszer – motyogta, és láttam porcelán bőrét vörösödni. Nem néztünk oldalra, márpedig ez a vallomás itt nem csak minket érintett.
- Tudom. Emlékszem rá.
- Mi? – pillantott rám döbbenten. – Hogy? Miért? Nem is mondtad?!
- Nem. Azt kérted, ne emlékezzek rá.
- Jézusom – temette kezeibe arcát. – Ez annyira ciki.
- Most mi a franc van? – vesztette el a türelmét Kyungsoo. – Ti kavartatok?
- Egy csók volt – ellenkeztem. – Egyszer és ennyi volt. Igaz?
- Igen.
- Csak csináljátok már – szólt közbe Chanyeol. – És előtte inkább öltözz fel. Már így is elég gáz ez...
Senki nem volt oda az ötletért, amit tenni készültünk. Jongin magára kapta ruháit, és kissé szerencsétlenül lépett elém. Nekem már előre mosolyoghatnékom volt, hisz annyira béna volt ez a helyzet. Ahogy belenézett a szemembe, ő is mosolyra húzta ajkait, annyira nem jelentett nekünk semmit ez az egész, és ezt ő is tudta. Nem volt olyan magas, mint Chanyeol, ráadásul alapból kicsit nyeglén járt néha, most sem húzta ki magát, szóval elég volt csak nyújtóznom, hogy elérjem, nála nem kellett pipiskedem.
- Ne nevess – suttogott ajkaimra, és az első puszinkat egymás szemébe bámulva éltük át. – Ne nevess! – szólt rám újra, mikor visszahajolt hozzám, és tényleg megcsókolt.
Teljesen más volt, mint Chanyeolé, ebben nem éreztem semmi olyat, mint a magasnál, de nem is bántam. Jonginnal volt egy tökéletes első csókom, de az volt igazán az egyetlen is. Magamban számoltam a másodperceket, és ő is így lehetett vele, mert amint harmincig jutottam magamban, el is vált tőlem.
- Hát... – nézett Sehun. – Ez nem volt túl izgi. Két volt hosttól várt volna valamit az ember.
Hanyagul vállat vontam, ahogy visszaültem Chanyeol mellé. Ő csak felém fordult, pulcsija ujjával megtörölte a szám, majd inkább ő nyomott rá egy puszit. Mosolyogva néztem rá, és a sértettsége is csak pár másodpercig tartott, nem tudott nem mosolyogni rám.
Kyungsoo ellenben felállt, és egy baromi nagyot behúzott Sehunnak.
- Legközelebb Luhant fogom ráküldeni Baekhyunra – mondta fenyegetőn.
- Vége a játéknak! – váltott Sehun féltékenykedő barátba, én meg csak értetlenül néztem rájuk. Nekem nincs beleszólásom abba, hogy csak Chanyeolt akarom csókolni?
- Én is behúzzak mindenkinek? – hajolt a fülemhez, nekem meg valahogy megszűnt a világ. Egy csomószor volt ilyen velem a közelében. Olyan érzés volt, mintha mindig egy egészen kicsit jobban megszeretném. Ez az egész egyre csak erősebb és erősebb lesz, nekem pedig elmondhatatlanul tetszik. Megráztam a fejem, mert aztán engem hidegen hagytak a kéréseik.

- Ugye tudod, hogy a szülinapodon neked kellene ajándékot kapnod, nem pedig adnod?
- Ez csak egy semmiség – vigyorogtam Chanyeolra. – Amolyan örülök, hogy vagy nekem.
- Akkor ne képzeljek bele túl sokat?
- Csak annyit, amennyit szeretnél – vontam vállat.
Igazából szétvetett az ideg, a zsebemet égette az a rohadt gyűrű, ami mentesült minden vele járó előítélettől. Nem volt eljegyzési, de még fogadalomgyűrű se, csak amolyan... tényleg jó, hogy vagy nekem.
- Kérem – vigyorgott Chanyeol.
- Szeretnél hozzá beszédet, vagy...
- Csak add már ide! – lelkesedett túlságosan, bennem pedig felmerült a gyanú.
- Tudod, mi az, ugye?
- Persze, hogy tudom. Azóta kész vagy idegileg, mióta a kirakatban megnéztük azokat a gyűrűket.
- Aucs... ennyire látszott?
- Csak a vak nem vette volna észre – mosolygott rám. – De kérem – nyújtotta a kezét.
- Még fel is kéne rá húznom? – fintorogtam.
- Ne légy makacs – cukkolt. – Utána én is adok neked valamit, na?
- Egy csókkal nem kenyerezel le – sóhajtottam látványos szenvedéssel, majd megragadtam mancsát, és kissé remegő kezekkel szerencsétlenkedtem rá fel a gyűrűt. Jó volt rá, tökéletesen illett hozzá.
El akartam húzni a saját mancsom, de elkapta, és mire kettőt pislogtam, már a gyűrűs ujjamon pihent a darab kisebb kiadása.
- Hogy csináltad? – lepődtem meg, miközben szemem elé emeltem kezem. Ugyanolyan volt. – Mikor visszamentem, már csak a te méretedben volt.
- Félretetettem, és tudtam, hogy vissza fogsz menni érte, szóval ezt is elrakattam – lengette meg a kezét.
- Szóval... – néztem szemébe. – Ez most mit jelent?
- Örökre? – vigyorgott pimaszul, mire elfintorodtam. Szerettem, de ez a szó nem szerepelt a szótáramban. – Nem kell fintorogni – pöckölte meg az orromat. – Semmit nem jelent – vont vállat. – Csak szeretlek.
- Én is téged – mosolyogtam rá.

Jonginnal kettesben ültünk a kanapén, és nyomogattuk rég játszott játékunkat, mikor Sehun berobbant a lakásba.
- Meg kéne változtatni a kódot – gondolkodott el Jongin morcosan.
- Minek? Te lennél az első, aki elfelejtenéd.
- Most mit mocskolódtok. Ha rajtatok múlik, egész nap nem esztek, csak játsszátok a hülye játékaitokat.
- Ennyire hiányzik Luhan? – néztem fel rá, minek hála meghaltam.
- Ja. Tudom, csak egy hónap, de baszki! Ez sok idő. Utána meg elhozza valami haverját.
- Kuss legyen már! – zúgolódott Jongin, és egyedül folytatta a mészárlást.
Az egész nap így telt, sőt lassan már egy hete ez volt a program. Mi itthon döglöttünk, Sehun jött és megmentett minket az éhhaláltól, aztán ő is itt döglött, majd este vagy kipurcant a kanapén, vagy hazavánszorgott.
Igazából én cseppet sem bántam ezt a rövidke kis semmittevős korszakot, mert rég volt ennyi időm Jonginra, esténként ott kucorogtunk valamelyikünk ágyában – főleg az enyémben, mert az övé hát... Kyungsoos volt eléggé – és hajnalokig beszélgettünk. Hiába is voltunk legjobb barátok, a szerelem kicsit mindkettőnk fejét elcsavarta. Legmeglepőbb módon a megvonást Sehun bírta a legrosszabbul, naponta több tucat üzenetet írt Luhannak, aki alig győzött neki válaszolni, de a reakciók sosem voltak elég kielégítők a legfiatalabbnak. Jongin csak néha-néha írt, akkor viszont sokat, ők voltak az a páros, akik bírták egymás nélkül, de napi szinten hat-nyolc üzenetet váltottak, de legalább értelmes dolgokról.
A hét elején elcsentem Sehun mobilját, és én még olyan csöpögős valamit nem láttam... borzalmasan szerelmes volt a srác. Én meg... nekem csak egy jó éjszakátra, és jó reggeltre futotta minden nap, azt is a saját időmhöz mérten.
Chanyeolék a vizsgaidőszak után szinte rögtön elutaztak Amerikába, ahova minket is vinni akartak,  de én nem akartam menni, mert nem, Jongin drágaság pedig visszatért a félelmeihez, így a sok egyéb mellett a repülőket sem szerette, szóval mi maradtunk, ők meg mentek.
Be nem ismertem volna, de az első pillanatban teljesen ellene voltam a dolognak, néha olyan szinten ragaszkodtam Füleshez, hogy már én találtam borzasztónak, és féltem, nem fogom kibírni nélküle, de... egész jó volt.
Jó volt megint szabadnak lenni, azt csinálni, amihez csak kedvünk van, és nem, nem volt jó, hogy nem volt itt, de mivel tudtam, hogy jön majd vissza, nem is hiányzott annyira.
- Hm... – nézett maga elé Jongin az ágyamban, mikor már éjszaka szemeztünk a félvakságban a falakkal. – Szerinted ez így marad?
- Hogy?
- Végig ilyen lesz ez az érzés?
- Nem tudom. Nem hiszek abban, hogy a szerelem örök lenne.
- Akkor majd jön valaki más, te pedig elmész elhagyva Chanyeolt?
- Az, hogy a szerelem nem örök, nem jelenti rögtön azt, hogy vége van az egésznek. A szerelem szerintem csak egy kezdet. Amiatt együtt lenni végleg valakivel... nem az igazi.
- Akkor mi az?
- Amikor még akkor is ott vagy, ha eltérőek a nézeteitek, de támogatjátok egymást, és akkor is csak vele akarsz lenni, ha nem feltétlen értesz egyet vele. Lehet, hogy egyszer már nem fogom szerelemmel szeretni, de a szeretet akkor is ott lesz.
- Mint nálunk?
Elnevettem magam, mert csak ő lehetett akkora bolond, hogy a kettőt összehasonlítsa, mégis volt benne ráció.
- Emlékszel, az elején mennyire utáltalak? – kérdeztem.
- Ja... Amikor kiderült Soo, buzinak neveztél és folyton lenéztél.
- De megszerettelek. Azért vagyok melletted, mert szeretlek. Látod? Nem kell a szerelem ahhoz, hogy kitarts valaki mellett.
- De a kettő nem ugyanaz...
- Nem, de nem is teljesen más.
- Szóval akkor is lesz Chanyeol, ha már nem leszel szerelmes belé?
- Addig lesz Chanyeol, ameddig több a boldog pillanatunk, mint a nem az. Én addig akarok mellette maradni, amíg boldog velem.
- Én nem akarom, hogy Soo ne legyen... – lekonyította száját, és bánatosan nyüsszentett egyet, mire kutyája felugrott és máris ezernyi puszival halmozta el gazdáját.

A két kutyával felpakolva mentem le a parkba, hogy ők kifutkározhassák magukat, én meg ellegyek. Jongin már rég a reptéren volt, bár Chanyeol azt mondta, késni fog a gépük, az az idióta nem tudott megmaradni a seggén. Szerencsére ma Sehun sem igényelte a társaságom, főleg azért, mert ma tuti betegesen romantikus lesz mindenki. Én csak kiröhögtem és kellemes napot kívántam neki, és inkább le is léptem a dögeimmel.
Alapjáraton utáltam kutyát sétáltatni, mert hát nem, ezért volt szerencsére, hogy legrosszabb esetben mondhattuk azt, hogy négyen jutottunk két kutyára. Kyungsoo pedig szerette őket, így az ő nyakába volt a legkönnyebb varrni a dolgot.
- Nem igazán láttalak még így.
- Hé – fordultam hátra mosolyogva, és nem foglalkozva mással, szorosan megöleltem Chanyeolt. – Jó volt az út?
- Ennél lelkesebb fogadtatásra számítottam – jegyezte meg fintorogva, mire kiröhögtem.
- Ennyire futottad. Sehun szerint túl romantikus vagyok, most próbálom visszafogni magam.
- Nem tennéd ezt meg azután, hogy legalább megcsókoltál? – sóhajtott lemondón.
- Így kéne? – vigyorogtam, és visszasomfordáltam hozzá. – Na jó, egy csók belefér.
- Ennek örülök – hajolt le hozzám, én pedig mindig azt éreztem, amit valamikor régen az ajtajánál az első csóknál. Ebből sosem elég.
Talán túl lelkesen viszonoztam, talán túlságosan is hiányzott, de nem engedtem elhúzódni őt, nyújtottam a pillanatot, próbáltam a végtelenségig, de végül feladtam.
- Szóval hiányoztam – mosolygott elégedetten.
- Nagyon, de ennyi elég volt – léptem el tőle, és megigazgattam hajam.
- Borzalmas vagy... Megyek is – fordult meg, és elindult.
- Várj már, Füles! – indultam utána.
- Baek... a kutyák.
- Hopsz – torpantam meg. Chanyeolnak elég volt egyszer kiengedni a hangját, hogy a két, amúgy rám egyáltalán nem hallgató kutya iderohanjon. Féltékeny voltam. – Honnan tudtad amúgy, hogy itt vagyok?
- Jongin. Ne, ne, ne! NE ugrálj! – próbált kitérni előlük, de veszett ügy volt.
Két perc sem kellett, hogy Chanyeol nyakig saras legyen.
- Tudod Baek, a kutyákat nem szoktuk engedni a sárban dagonyázni – korholt, miközben igyekezett a pórázt rájuk adni. Nem segítettem, sőt még csak a sétáltatásra sem voltam hajlandó.
- Még szerencse, hogy visszajött Kyungsoo – indultam el őket hátrahagyva.
- Te egy borzalmas teremtés vagy – vágott a tarkómra, ahogy beért, majd összefűzte az ujjainkat. – Zavar?

- Nem. 





***








   


8 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom, hogy most örüljek-e, vagy sem. Örülök, mert happy end lett a vége, és szomorú vagyok, mert ez itt már tényleg a vége, és ahogy említetted, nem is fogsz írni egy jó darabig hosszabb történetet. Mindenesetre örülök neki, hogy ők boldogok lettek, meg mindenki happy benne, még Hunhan is hahahaha. Na jó, nem bánom annyira, de akkor sem lesz az a couple a szívem csücske.

    Az elején meglepődtem az eseményeken, hihetetlen hogy Daehyun milyen egyszerűen belement ebbe a szerepbe, hirtelen lett egy fia meg egy férje:D Meg Baekhyun sem volt annyira frusztrált emiatt, már csak akkor, amikor megpillantotta Chanyeolt. Kínos egy jelenet volt számukra, de én jót szórakoztam rajta. És most Jimin- akit egyébként nem szeretek- tök király volt. Bírtam a gyerek beszólásait, habár csak kétszer volt egy-egy rövid párbeszéd-jelenete, azért sikerült nagy arc jellemet csinálni neki. De nagyon nagy arc csak az én tanárom lehet.

    Na, és már megint a kis gondoskodó Chanyeol feltűnt, és megint megdobogtatta a szívem. Szeretem, hogy ilyen. És azt is észrevettem így a történet előrehaladtával, hogy Baekhyunnak mennyire szüksége van Chanyeolra. Eddig nem kért tőle ilyen dolgokat, mint például a zuhanyzás, vagy csak hogy érezhesse, mostanában meg ezt csinálta. Változott, sokkal gyengébb lett a szerelem miatt, azonban továbbra is megmaradt a jellegzetes stílusa. Szép volt!

    Egyébként én szeretem, hogy a történet mostanában elég tagolt volt, többnyire jelenetekként, de ez azért jó, mert így sok jelenet volt benne, sokkal több dolog is történt. Valamiért szeretem ezt a tagoltságot, én is előszeretettel használom, ha megáld az ihlet néhány jelenet-ötlettel.
    Ez a fekete szexi hajas annyira Chanyeolra vall a te történetedben. Simán kinézem belőle, hogy ennyire... félti(?) Baekhyunt. Na meg, Byun szerintem is akkor nézett ki a legjobban, bár nekem van róla egy kedvenc képem, ott világosbarna a haja és olyan gyönyörű azon a képen. Szemüveg van rajta, még jobban kiemeli a pisze orrát, meg a retus miatt meg a minimál smink miatt olyan szép, de tényleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt valakit kinyírnod, ugye?:D Nem bírtad volna ki? Habár sajnos nem éreztem szomorúságot, mert nekem ez az apa nagyon kiábrándító szereplő volt. Hiába változott meg a végére, köztudott, hogy én haragtartó vagyok. És a saját történetemre nem emlékszem, de másokéra igen, így őt sem fogom elfelejteni. Na jó, és most meghazudtolom amit mondtam, de nem emlékszem, hogy Yixingnek mi volt a szerepe xd Amúgy igaza volt Jonginnak, egyetértettem vele. Végre valami értelmes hagyta el a száját hahahhaa. Na jó, ez szemétség volt, de azért nem volt rá jellemző.

      A Kaibaek momentnél egy pillanatra megálltam, mert hát mégiscsak Kaibaek, aztán eszembe jutott, hogy neked mennyi terved volt a végével kapcsolatban. Most komolyan azt hittem hogy BUMM, na majd szép kis Kaibaek lesz itt a vége. Habár bevallom őszintén, így belegondolva nem bántam volna, viszont reálisan gondolkodva nem lett volna ésszerű lépés ez, amikor mindkettejüknek szerelme van, hát akkor nem egymást fogják választani. De aranyos volt, ahogy ott próbálkoztak, teljesen átérezhető volt Baekhyun gondolatmenete, Chanyeol idegessége. Azért biztos nem csak ő örült neki, hogy hamar vége lett, még ha két volt hostról is van szó.

      Ezt a gyűrűs jelenetet mintha már elküldted volna egyszer. Akkor is megmosolyogtam, és most is. Mert ez nem aranyos volt, hanem nagyon szép. Szép dolog ez a szerelem vagy micsoda.

      Ó, hát miért zavarná, ha összefűzi az ujjaikat?:D Ez olyan hozzájuk méltó befejezés volt azért, mert ők egyszerűen ilyenek. Nem tudnám ezt máshogy mondani, ez csak egyszerűen jólesett a lelkemnek.
      Tudod mit hiányoltam? Az ajánlott zenéket. Ez is csak az én hülyeségem, vagy nem is tudom minek nevezzem, de annyira szeretem, ha van ajánlott zene. A szerelemre hangszerelve c. filmben volt egy olyan jelenet, ahol Mark Ruffalo és a lány leültek és zenét hallgattak a lány telefonjáról. Mark pedig annyira beleélte magát, látni lehetett rajta, hogy érzi azt a zenét. Aztán hatalmasat mondott, bár az eddig is alapvető volt nálam. Hogy a zene bármit képes megváltoztatni. Minden banális tevékenységet különlegessé tud varázsolni. A zene egy csoda, mindenki csodája.

      Kezdj bele hamar új művekbe, mert kár lenne hanyagolnod őket. Maradj továbbra is ilyen karakterhű, hogy minden szereplőd élhessen, és akkor nagyon szerethető lesz bármi, amit írsz.
      Köszönöm, hogy megírtad. Köszönöm, hogy megosztottad velünk. Köszönöm, hogy ezidő alatt elvezettél minket egy másik, általad kialakított világba. Érdekes volt ilyen szögből látni Chanyeolt, vagy akár Baekhyunt, de még Jongint is. Köszönet érte, hamar írj új többrészes történetet, de addig beéem a oneshotokkal is:D ♥

      Törlés
    2. 4096

      Szia :)
      Rettenetesen sajnálom, hogy idáig halogattam a válaszolást, de egyszerűen mostanság nem érzem magam toppon ezen a téren :/
      Hát egyszer mindennek vége szakad, ennek pedig már itt volt az ideje. Igen a hunhan is happy lett mégiscsak szeretem őket, és csak nem kaptak akkora szerepet, hogy annyira rossz legyen, hogy ők is vannak. Igazából próbáltam félszavakba elrejteni, hogy kibékültek. Hát mindenki mást szeret, nincs ezzel semmi gond, te itt csak a baekyeolt szeretted úgy igazán :D
      Igazából ez volt az a jelenet, - bár más kivitelben - amit mindenképp bele szerettem volna tenni, ez már nagyon rég a fejemben motoszkált. Szerintem is kínos volt, de a végére úgy éreztem már mindegy mi van benne, itt minden olyan kis happy volt. A nagyon nagy arc címet a tanárodtól senki nem lophatja el, Jimin nem is próbálkozik ilyenekkel. Igazából csak kiragadtam V mellé egy másik karaktert a BTSből, nem volt vele semmi célom, meg nagy jellemalkotási tervem, de örülök, hogy szimpatikus lett. Hát Baekhyunt hidegen hagyják ezek a dolgok, Chanyeol miatt is csak azért aggódott, hogy kiderül a kapcsolatuk, amiről, azt hitte hú de jól titkolják, de elgondolta magát :D
      Ezekkel a jelenetekekkel pont az volt a célom, hogy Baekhyun a kis erősből meg önállóból mennyire megváltozott. A történet elején még Chanyeolnak kellett Baekhyun, de mostanra ez megfordult, Baekhyun sokkal ragaszkodóbb lett, mint Chanyeol volt akármikor. Persze ő kis cuki, mert hát mégiscsak imádja Baekhyunt >< Köszönöm <3

      A tagoltság azért volt, mert már nem akartam ilyen mellékes apróságokat írni, illetve gyorsítani akartam a történetet. Az utolsó két fejezetben kb annyi idő telt el, mint előtte a többiben, de erről már nem lehetett és nem is volt szabad annyit írni. Igen így sokkal több dolog belefért, sokkal könnyebb volt így írni, elég volt csak a jelenetre koncentrálni, nem kellett mással foglalkozni és ez... tényleg könnyebb :) Nem csodálom, hogy szereted, én is belejöttem a végére és megszerettem.
      Jajj emlékszem arra a képre, már elküldted és ott tényleg olyan szép, de a fekete hajnál meg több helyen is olvastam, hogy milyen kis szexi, hát így lett. Chanyeol meg egy féltékeny és féltő kis majom, nem akarta, hogy Baekhyun a kelleténél jobban kitűnjön a tömegből, túl féltékeny, még ha nincs is mire :D Meg hát kiskorában Baekhyun fekete volt, Chanyeol pedig abba a kis srácba zúgott bele igazán.


      Hát, amikor azt megírtam, akkor még picikét más volt a vége, más elrendezésben és úgy beleillett. Amúgy igen muszáj volt. Túl sok volt a cukiskodás kellett bele valami, ami kicsit visszarántja az embert.
      Szerintem Baekhyun apját senki nem sajnálta igazán, talán csak Baekhyun maga, de ő direkt ilyen karakter volt, nem is akartam, hogy bárki sajnálja, ő volt a gonosz. Igazán nem változott meg a végére, számomra csak még gonoszabb lett, hogy felhívta Baekhyunt és az utolsó szavaival is őt hibáztatta, az, hogy másokkal talán jobban kommunikált... de nem. Ő számomra csak egyre rosszabbá vált. Yixing volt az, aki segített régen Jonginnak, amikor nem volt jól, és ő segített utána Baekhyunnak, hogy az apja elkerüljön egy intézetbe. Pszichológusnak szántam őt, de nem volt túl sok szerepe, csak párszor bukkant fel, nem csoda, hogy nem emlékszel rá :D
      Igen ez gonosz, de hát Jongin tényleg egy néha butácska karakter lett, pedig egyáltalán nem az, csak gyerekes, azt hiszem. Kicsit olyannak érzem őt, mint saját magam. Rengeteg dologban gyerekes és buta, de néha oda tudja tenni magát, ha valami olyan van ><. De neki a butuskodás volt az igazi lénye, úgy érezte jól magát, szerette, hogy annyian foglalkoznak vele, szeretik, és vigyáznak rá.

      Törlés
    3. xDD Volt pár darab, azt hiszem négy is :D és mind a négyed megírtam félig-meddig. Sírok magamtól xD Ez a Kaibaek moment félig a te "hibád" emlékszem volt egy olyan időszak, amikor valamiért nagyon kaibaeket csináltál belőlem, azért is írtam bele a csókot még régebbről, és akkor már bennem volt, hogy mostanra is akarok valami csókot, de ezt sem így terveztem... annyira nem tetszett, de arra talán jó volt, hogy érezni lehessen, hogy nincs már köztük semmi olyasmi.
      Sejtettem, hogy te nem bántad volna, egy kis részem nekem is arra hajlott, de végül nem lett Bumm, maradtam az eredeti ötletnél. Persze, hogy nem egymást választották volna. Ha Kaibaek lett volna, akkor azt évek múlva írtam volna, előre ugorva és kissé érthetetlenül, hogy mi van ><. Igazából azt még simán a végére biggyeszthetném egy plusz fejezetként xD félig meg van írva xD
      Hát nem élvezték, és elég irritáló volt, hogy belekényszerítették őket ebbe, és mások előtt kellett megbeszélniük. Igazából csak annyit akartam vele, hogy Jongin tudja, Baekhyun emlékszik a csókjukra. Ami Baeknek első volt egy sráctól ^^ Igen próbálkoztak bár a kényszer hajtotta őket, és semmi komolyság vagy olyan érzés nem volt benne, de Sehun legalább még nagyobb köcsög lehetett :D Chanyeol nekem fejben tök lazán kezelte a dolgot, Kyungsoot sokkal jobban megviselte, őt tartottam a legféltékenyebb karakternek xD Csak a végén idegesítette fel, hogy mindenki Baeket akarja felhasználni a csókokhoz :D

      Igen egyszer már elküldtem, azt terveztem a végének, de barátnőm, aki előre olvasta a történetet, közölte, hogy neki nem tetszik x'D És akkor egy világ omlott össze bennem picikét, de ha nem hát nem, szóval kicsit alakítottam és átrendezgettem, és így már neki is nagyjából tetszett xD De teljes a boldogság, hogy neked tetszett :D Olyan kis szerencsétlennek éreztem, de tényleg valahogy szép is volt, olyan igazi talán, vagy nem is tudom. Nekem valahogy illett hozzájuk.

      Hát mert nyílt terepen vannak és nem akartak feltűnni az embereknek, de azért hiányzott Baekhyunnak Chanyeol annyira, hogy ne tudja elutasítani ( igen előtte csókolóztak de az nem számít xD) Örülök, hogy hozzájuk méltónak érezted a végét, nem akartam megváltoztatni őket, meg mássá tenni a kapcsolatukat. Igazából féltem tőle, hogy az egész elmegy valami túl romantikusba és nem fog illeni hozzájuk, de én nem éreztem annyira másnak őket, mint voltak.
      Hát azt a filmet nem ismerem, de kimagyarázni magam ki tudom. Én nem tudok zenére írni, maximum akkor ha a külső tényezők zavaróbbak, mint maga a zene. És egyszerűen sosem találom meg azt a zenét, ami olyan hú most ez illik ahhoz a fejezethez. Nekem ez egyszerűen nincs. Az esetek nagy részében, bármennyire i vagyok zenebolond, még csak a szöveg jelentésének sem nézek utána, mert nekem nem a szöveg adja a szám értelmét, hanem valamiféle teljesen független érzés. Volt, hogy egy tök szomorú szám csalt mindig mosolyt az arcomra, és csak néztem, hogy milyen szomorú mikor utána néztem a fordításnak, nekem pedig valamiféle nyugodtságot meg boldogságot adott.
      A zene amúgy tényleg egy csoda, a legjobb dolog, amit valaha is létrehozhatott az ember, imádom. De átadni az érzést nem tudom, így nem is raktam bele ajánlott számokat. Valahogy képtelennek érzem magam rá. Ebben talán másképp gondolkodom, mint a legtöbb ember, de biztosan más is van, aki így látja.

      Annyira köszönöm, hogy vagy nekem, hogy azt leírni sem tudom. Szeretnék majd még írni, azt, hogy mit nem tudom >< de igyekszem megmaradni ilyennek, illetve inkább mégiscsak változni valamerre, de mindenképp jó irányba :$. Annyira jó érzés olvasni ezt, még ha csak feleannyira gondolod így, mint ahogy leírod.
      Köszönöm szépen, hogy olvastad, hogy írtál, hogy megismerkedtünk, hogy hallgattad a hiszijeimet, meg úgy mindent, mert nagyon sokat segítettél nekem. ♥
      El sem tudom képzelni, hogy milyennek láthattad őket igazából, de talán nem is gond ^^". Igyekszem majd írni egyszer, és tényleg köszönök neked mindent ♥♥♥

      Törlés
  2. Hú! Hát én nem jutok szóhoz. Nagyon szép, kerek véget adtál ennek a történetnek ezzel a résszel. Tökéletesen hozztad az eddig megszokott színvonalat! Nagyon tettszett, de sajnálom, hogy vége. Imádtam olvasni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy sikerült megmaradni az eredeti vonalon, és a vége nem lett olyan elcsépelt, mint, ahogy pár pillanatban éreztem. Őszintén bevallva, én is sajnálom, hogy vége, mert a hibái ellenére is imádtam írni, de ez a történet ennyire volt elég :) Köszönöm szépen, hogy írtál és olvastál :))

      Törlés
  3. Szia Liti!
    Elérkeztünk hát a történet végéhez és most csak a boldogság érzését tudnám beazonosítani nálam. ^^ Eszméletlen cuki lett a két utolsó rész. :) Persze olvasnám tovább, ha írnád, de szerintem így volt tökéletes. Nem húzódott évekig a megírása, ideális hosszú lett és minden igényemet kielégítette a tartalma is. ;) Az utolsó előtti részt úgy fejeztem be, hogy azt hittem valami baj lesz a következőben. Mindezt azért, mert túl paranoiás vagyok és Baekhyun betegségéből magamban már egy halállal végződő borzalmat képzeltem el. :( Ezt még táplálta az is, amikor arról olvastam, hogy Baek fénykép készítési őrületbe kezdett, hogy emlékeket gyűjtsön. Na meg az a mondat, hogy „Nem akarom, hogy valaha is elfelejtsen.”, túl sok olyan apró részlet, amitől majd' frászt kaptam. Szóval nagy feszültséggel, félve estem neki az utolsó fejezetnek és amikor Baek megint beteg lett csak jajgatni tudtam. :-\ Viszont annál boldogabb lettem, amikor a végére értem és minden a legnagyobb rendben volt. ^^ Ne is figyelj rám, hülye vagyok. :-P
    Nagyrészt ez a téma kötötte le a figyelmem, de azért van több kis részlet is, ami egy olvasás után megmaradt. Például annyira tudtam, hogy Chanyeol szülei álltak minden hátterében, hogy most kérem a jutalom falatot érte. XD El se hiszem, hogy valaki végre megtette azt, amire már mióta várok. *.* Nevezetesen a Hyun família megjelenése igazán kedves momentum nekem. Haláli jelenet kerekedett belőle, amin jót nevettem. :D Hah ja, és mégiscsak lett megint HunHan. *visongatna örömében, ha nem tartaná cikinek saját maga előtt*Jaj tényleg nem fogok most mindent analizálni, csodálatos kis történetet kerekítettél, jár érte a taps meg a meghajlás és rengeteg köszönet. ;-)
    Végül csak annyit, hogy természetesen Jongin a repülőktől is tart. :P 
    Nagyon köszönöm, hogy olvashattam már az elejétől végig kísérve. Ha jelentkezel valami újjal, itt leszek. Pusz
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta :)
      Hát igen vége lett, de örülök, hogy tetszett és elégedett voltál vele. Sokat szenvedtem mire eldőlt melyik vége, lett vagy négy féle befejezés, de végül maradt az első. Igyekeztem nem elhúzni, bár a végére én már soknak tartottam, meg is vagdostam pár fejezetet, mert nem akartam tovább húzni feleslegesen.
      Valamiért nagyon elültettem a fejekben a baj lesz a következő részben gondolatot, pedig amikor leírtam azokat, amiket például kiemeltél, nekem semmi ilyesmi nem jutott az eszembe. Ezekkel a jelenetekkel igazából csak Baekhyun ragaszkodását akartam kifejezni, hisz az elején csak Chanyeol tett a kapcsolatba, a kapcsolatért, és azt akartam éreztetni, hogy mostanra már Baekhyunnak is ugyanannyit jelent, sőt talán fordulva a kockával, ő ezerszer ragaszkodóbb.
      Nem vagy hülye:D egy másik ötletemben Baekhyun tényleg beteg lett volna, megírtam hozzá vagy húsz oldalt, aztán a nagy része ment a kukába a többi pedig beépült az előző fejezetekbe >< Na de ez mindegy is. Ebben a változatban semmi komoly nehézséget nem akartam nekik, tényleg csak a másik iránti ragaszkodást akartam hangsúlyozni. Lehet furán jött ki ><
      Haha, igen Chanyeol szülei voltak :D Legalább az egyiküknek normális szülei voltak, ha már a többiek szülei nem voltak annak nevezhetők. Nagyon szülőknek sem igazából. Jutalom falatból csak kutyáknak való van itthon, azzal nem szeretném kiszúrni a szemed, de képzeletben küldök neked egy nagy tálca sütit, vagy csokit, vagy amit csak szeretnél :D
      Még a történet elején találtam szembe magam egy olyan képpel, ahol bemutatták őket, és tudtam, hogy nekem kellenek, bármilyen elcsépelt is, de utána sehol(!?) nem olvastam velük, így már még jobban akartam őket, bár kicsit más szitu kerekedett belőle, de ez talán jobban is jött ki nekik :D
      Igen lett hunhan még ha csak rejtve is, de ők olyan aranyosak, hogy nem bírtam ki, hogy ne legyenek együtt. *Miért lenne ciki? :D Ezek az élet bolondos apró örömei :D Én is szoktam történeten visongani, persze csak szigorúan zárt ajtók mögött *
      Ugyan nem lett tökéletes, de igazából nagyon büszke vagyok rá a hibáival együtt is, neked pedig végtelenül hálás vagyok és örülök, hogy itt voltál nekem, már a legelején is * hihetetlen vagy *
      Jongin mitől nem fél, vagy mit nem utál? :D
      Nagyon szépen köszönöm, hogy olvastad, hogy írtál és, hogy itt voltál, és leszel is ha lesz esetleg más *.* Tényleg köszönöm <3
      Liti^^

      Törlés