2017. február 27., hétfő

~

Sziasztok!
Azt hiszem ideje valami életjelet adni, legalább valami apróságot.
Először is köszönöm mindenkinek, aki az oldalra téved, hálás vagyok minden véleményért és rettentően sajnálom, hogy mindig elmaradva írok vissza, de tudom, hogy vannak és akárhányszor végigolvasom őket mindig rájövök, hogy vannak emberek, akiket érdekel, amit csinálok.
Szóval bocsánat a sok kimaradásért a késői reakciókért és azért is, amiért nem tudom mikor lesz egy esetleges folytatás.Azt hiszem mondhatom, hogy az oldal egy ideig szünetel. Ha azt nézem már egy ideje ezt is teszi.
Elég sok oka van, amiért nincs folytatás, de nem fogom arra, hogy fáradt vagyok, dolgoznom kell, sokat utazom és a többi, mert nem igaz. Tényleg gyakran vagyok fáradt és már a munkám sem az, hogy megyek ha akarok, de ezek csak mellékesek. 
Fura mód bár imádom a yaoit és szeretek írni, mégsem tudok egy szót sem leírni, hiába is szeretnék. Bárhol, bármikor, bármiről. Tartottam szünetet, ültem felette sokat, egyik sem segített. Egész egyszerűen nem megy, és nem is érzem szükségesnek, hogy menjen. Gondoltam rá, hogy két fejezetbe összecsapom az Észveszejtőt és akkor nem marad biztosan félbe, de nem akartam annyira és nem is ment volna, szóval igyekszem a folytatással, remélem lesz még addig valaki, aki várni fogja.
Tényleg köszönöm mindenkinek!

Liti

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon várom az Észveszetjtőt! Egyébként teljesen megértelek, remélem nem csapod össze a történetet s hamar hozol folytatást ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm a türelmet és a megértést, hamarosan - nagyon hamarosan most már tényleg - érkezik a folytatás <3

      Törlés
  2. Szia. Én imádom azt ahogya irsz és azokat amiket irsz. Pedig cak ma találtam rá erre a csodára. Az eszveszejtő pedig az egyik kedvenc történetem. Imádom baek jellemét és chanyeol kis nyomolus fajtáját. Ugyhogy kerlek folytasd minél hamarabb mert már nem birom idegekkel kivárni amig channinak sikerül végre megfeltetnie a törpét. Imádlak ��❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, hű köszönöm szépen, és sajnálom, hogy pont a mélypontomnál bukkantál fel. Örülök, hogy tetszik a történet, és a karakterek is. A megfektetéssel ugyan még várni kell és részletes jelenetleírást sem erek ígérni, de mindezek ellenére remélem tetszeni fog. Folytatás hamarosan már tényleg ^^

      Törlés
  3. Szia :) Az észveszejtő az egyik kedvenc ficim, pedig sok BaekYeolt olvastam már (szinte csak azt olvasom xD), de egyik sem ér fel ehhez a történethez. Teljesen megértelek, sokszor az embernek nem jön ihlet, vagy éppen csak úgy érzi, hogy olvasni vagy filmezni van hangulata, írni nem. Kitartást kívánok neked, és minden jót az írásaidhoz, biztosan újra erőre kapsz :) Várom majd a folytatását ^.^

    Mollie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mollie^^
      Köszönöm szépen, e sem tudod képzelni milyen jó érzés ezt olvasni, még ha aprócska túlzás is <3. Igen sajnos így van ez, nehéz volt rávenni magam az írásra de szerencsére betoppant egy-két segítő ember a mindennapjaimba, akik adtak egy kis lelkesedést. Köszönöm szépen, folytatás nagyon hamarosan, remélem tetszeni fog, és köszönöm, hogy írtál nekem <3
      Liti^^

      Törlés